Zwrot lub wymiana towaru
Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony towar?
- Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia opakowania przed odebraniem przesyłki z rąk kuriera. Jeśli opakowanie jest uszkodzone lub produkt jest uszkodzony, należy zwrócić go kurierowi oraz spisać protokół uszkodzenia, a następnie skontaktować się z nami. Jeśli opakowanie nie było uszkodzone, ale po rozpakowaniu stwierdziłeś, że towar jest uszkodzony, skontaktuj się z nami drogą mailową. Opisz krótko, co się stało, a my wymienimy towar.
Jeśli chcę zwrócić towar, jak mam postąpić i na jakich warunkach mogę to zrobić?
- Kupujący ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. Zwroty muszą być dokonywane w formie pisemnej przy użyciu formularza przetwarzania zwrotów. Towar należy wysłać na adres sprzedawcy w ciągu 14 dni od daty zakupu na koszt i odpowiedzialność kupującego. Koszty przesyłki w przypadku zwrotu produktu ponosi kupujący.
Jeśli otrzymam inny towar niż ten, który zamówiłem?
- Prosimy o kontakt drogą mailową na adres [email protected], podając numer zamówienia, kod produktu lub numer faktury. Prosimy również o podanie krótkiego opisu produktu, tj. nazwy, pojemności, wagi, rozmiaru i numeru produktu. Wówczas dokonamy wymiany towaru.
Chcę wymienić towar, jak mogę to zrobić?
- W takim przypadku należy skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem [email protected] lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej. Pracownik infolinii skontaktuje się z Państwem w ciągu maksymalnie 48 godzin, aby wyjaśnić procedurę zwrotu. Kupujący ponosi koszty wysyłki przy wymianie produktu na adres sprzedawcy, w tym koszty wysyłki nowego towaru.
W przypadku zwrotu lub wymiany towaru prosimy o przesłanie paczki na adres ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina, Słowacja.
Jeśli nie spodoba mi się produkt, czy zwrócicie mi pieniądze?
Jeśli po dostarczeniu towaru nie będzie Ci się on podobał, możesz go zwrócić do nas w ciągu 100 dni od daty dostawy. Towar nie może być jednak uszkodzony, używany, rozpakowany, musi być w stnie nienaruszonym. Po otrzymaniu towaru, Twoja płatność zostanie Ci zwrócona. Paczka musi zostać wysłana kurierem i opłacona, nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem. Nie zwracamy jednak kosztów przesyłek pocztowych zgodnie z obowiązującym prawem.
Jeśli chcę wymienić otrzymany produkt na inny, to również płacę za przesyłkę?
- Przy wymianie towaru kupujący pokrywa koszty wysyłki, przy odbiorze towaru przez kuriera, a także koszt wysyłki nowego towaru.